صادر کننده تن ماهی جنوب

عرضه کننده برتر در حوزه تن ماهی

امروز خوشحالیم که آوین کنسرو یک شرکت بزرگ در حوزه تولید انواع کنسرو و تن ماهی در ایران هستیم زیراکه امروز پرفروش ترین برندهای بازار های داخلی و خارجی را تولید و روانه بازار میکنیم.کنسرو هوور مرغوب‌تر و البته گران‌تر است. اما کنسروهایی که با زرده تهیه می‌شوند معمولا ارزان‌ترند. گاهی هم برخی تولیدی‌ها برای کاهش هزینه تولید از مخلوط ماهی‌های تن (مثلا مخلوط هوور و گیدر) استفاده می‌کنند.ولی ما امروز هرچیزی که شما سفارش بدهید با هر نوع ماهی که شما بخواهید تولید میکنیم.کنسروهای تولیدشده در واحدهای صنعتی غیرمجاز را به سبد خریدتان راه ندهید. این قبیل کنسروها گاها با قیمت‌ها و تخفیفاتی مشتری‌پسند عرضه می‌شوند. حال آنکه از مرغوبیت کافی و نظارت وزارت بهداشت و سازمان ملی استاندارد برخوردار نیستند. هنگام خرید حتما به نام و نشانی تولیدکننده، شماره پروانه و سِری ساخت و تاریخ تولید و انقضای فرآورده دقت کنید.بعضی ها همیشه دنبال ارزان ترین برندها هستن در حالی که از داخل ارزانی خبر ندارند ما امروز بهترین برندها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب یعنی به قیمت درب کارخانه در اختیار شما قرار می دهیم.

صادر کننده تن ماهی جنوب

مشاوره فروش تن ماهی با نازل ترین قیمت

ماهي ها كلا جزء دسته غذاهاي پر خاصيت به حساب مي آيند و به خصوص در سالهاي اخيرو با افزايش نتايج مثبت حاصل از تحقيقات جايگاه مناسبي هم در برنامه غذايي روزانه افراد باز كرده اند.ماهي تن از آن غذا هايي است كه به دليل سادگي تهيه،در فهرست غذاهاي اغلب خانواده جاي دارد،اما ماهي تن چه خواص ويژه اي دارد؟ انواع ماهي هاي تن Tuna Fish،زير مجموعه اي از خانواده بزرگ ماهي هاي اقيانوسي به نام Scombridae هستند و در زير شاخه Thunnus دسته بندي مي شوند.و امروز با جدید ترین متد روز دنیا بسته بندی و روانه بازار می شوند.اگر به دنبال تن ماهی مرغوب و ارزان قیمت هستید به یکی از معتبرترین سایت های تن ماهی آمده اید ما امرو ز در کارخانه انواع تن ماهی جنوب ارزان قیمت ولی با کیفیت بالا را تولید میکنیم و با تعرفه قیمت درب کارخانه به فروش می رسانیم.که شما برای مشاوره و ثبت سفارش می توانید با کارشناس فروش ما تماس بگیرید.

صادر کننده تن ماهی جنوب

تولید تن ماهی در جنوب کشور

در هر کشور برای استفاده از تن ماهی جهت کنسرو کردن استاندارد خاصی تعریف شده است. در کشور ما، گونه هوور مسقطی یا خطی، گیدر یا زردباله، هوور بندری و زرده مورد تأیید استاندارد ملی میباشند. تا سال 1932 مردم اکثر دنیا شناخت زیادی درباره خانواده ماهیان تن نداشتند، تا اینکه یک آمریکایی با بزرگترین کشتی ماهیگیری زمان خود به نام may Flower سفر دریایی خود را از ساندیه گو آغاز کرد و پس از طی کیلومترها در اطراف هاوایی برای اولین بار ماهی گیدر را به تور انداخت.و از آن زمان به بعد جنوب کشور ما قطب ماهی و تولید انواع تن ماهی با طعم های مختلف شد که می توان به معروف ترین تن های جنوب یعنی ریمو،ساحل طلایی،شونتون،اورگانا،گراتیس،شبدیز،طبیعت و….اشاره کرد.

صادر کننده تن ماهی جنوب

سفارش خرید تن ماهی جنوب

ما برای راحتی شما عزیزان و برای اینکه بتوانید انواع تن ماهی جنوب را سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید برای شما در سراسر ایران نمایندگی انواع تن ماهی را دایر کرده ایم و میتوانید با مراجعه به این نمایندگی ها خرید کنید و یا اینکه اگر در این شرایط بحرانی کشور و آمدن ویروس کرونا به ایران نمی توانید به نمایندگی ها مراجعه کنید می توانید آنلاین و یا با یک تماس با مشاور فروش ما هم از قیمت های فوق العاده تن ماهی جنوب مطلع شوید و هم سفارش خود را ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.تمام سفارشات شما عزیزان به صورت کاملا تضمینی بدون کوچکترین اتفاق در کوتاه ترین زمان به دست شما مصرف کننده عزیز می رسد.

صادر کننده تن ماهی جنوب

صادرات تن ماهی جنوب به کشورهای همسایه

کنسرو تن ماهی صادراتی جنوب با توجه به درخواست با کانتینر های سرپوشیده از طریق مرزهای زمینی به کشورهای همسایه و اروپایی حمل می شود.خرید عمده کنسرو تن ماهی توسط بازرگانی ها و شرکت های بزرگ با هماهنگی و مشاوره کارشناسی صورت می‌گیرد.فروش صادراتی تن ماهی از طریق مشاوران و کارشناسان فروش مختلف در بازار انجام می شود.ماهیگیری و صادرات انواع تن ماهی ازجمله صنایع پرسود و پررونق در بازارهای جهانی است.امروز کشور عزیزمان ایران به دلیل داشتن دریا در جنوب کشور به یکی از قطب های صنعت ماهیگیری تبدیل شده است به همین دلیل کشورهای همسایه امروز به دنبال انواع تن ماهی های جنوب ایران هستند.و امروز این صادرات تن ماهی به کشورهایی نطیر عراق،پاکستان و…..باعث شده چرخه کارخانجات ما و تولیدات ما بالا برود و به ارزآوری ایران نیز کمک کند.اگر امروز برند ثبت شده خاصی در حوزه کنسرو دارید و به دنبال تولید هستید ما می توانیم انواع تن ماهی را با برند شما و لیبل روی قوطی نیز به نام شما تولید کنیم فقط کافیست همین حالا با تماس بگیرید.

صادر کننده تن ماهی جنوب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما