صادرات صدف خوراکی به کشورهای همسایه

خواص صدف خوراکی برای میل جنسی

زینک به عنوان یک هورمون حیاتی در تنظیم هر دو جنسیت و عملکرد جنسی زنان و مردان شناخته شده است. تحقیقات نشان داده است که روی در مردان باعث افزایش تعداد اسپرم و توانایی جنسی می شود. مزیت روی برای زنان به تخمدانها کمک می کند. روی ممکن است در تنظیم و تراز ترکیبی از استروژن، پروژسترون و تستوسترون هم کمک کند.صدف یک ماده غذایی مفید برای تقویت قوای جنسی مردان محسوب می شود. صدف خوراکی با دارا بودن مقدار زیادی آمینو اسید، سبب تحریک تولید هورمون تستوسترون می شود که افزایش تولید و ترشح تستوسترون، بهبود عملکرد جنسی در مردان را به دنبال دارد. همچنین بر اساس تحقیقات صورت گرفته کمبود روی هم می تواند باعث کاهش نیروی جنسی در مردان شود که صدف با دارابودن روی می تواند به جبران این کمبود کمک کند.

صادرات صدف خوراکی به کشورهای همسایه

خواص صدف خوراکی در کاهش وزن

یکی از خواص صدف که آن را به ماده ای شگفت انگیز تبدیل می کند خاصیت کاهش وزن است. بسیاری از کارشناسان معتقدند که صدف یکی از غذاهای حاوی مواد مغذی با کمترین کالری در مقایسه با حجم غذا است. اگر شما در حال تلاش برای از دست دادن وزن هستید، بدان معنی است که بدون اضافه کردن وزن می توانید مواد مغذی لازم را دریافت کنید. در مقایسه با مرغ، صدف تقریبا نیمی از آن کالری دارد. غذاهای دریایی مناسب می توانند برای کاهش وزن شگفت انگیز باشند. صدف دارای کالری و چربی کم است اما محتوای پروتئین بالایی دارد. افرادی که سعی در از دست دادن وزن می کنند می توانند صدف را برای تغذیه بدن با تمام مواد مغذی لازم بدون افزایش مصرف چربی مصرف کنند.صدف خوراکی با دارابودن کالری و چربی پایین، گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال کاهش وزن هستند. به علاوه این ماده مغذی دارای مقادیر بالای پروتئین است که برای کاهش وزن سودمند است.

صادرات صدف خوراکی به کشورهای همسایه

قیمت صدف خوراکی در بازار ایران

امروز در بازار ایران صدف خوراکی خیلی کم صید می شود ولی در مجموعه ما صدف خوراکی و اویستر فوق العده زیاد صید می شود و برای رستوران های دریایی فرستاده می شود تا بتوانند مردم از خواص فوق العاده آن لذت ببرند.قیمت صدف خوراکی به روز است و بستگی به جو دریا و صید آن دارد.امروز علاوه بر بازار داخل کشور ما صادرات صدف خوراکی را شروع کرده ایم و شما عزیزان برای استفاده از خواص فوق العاده صدف و اویستر می توانید همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید و از خرید خود لذت ببرید.صادرات صدف خوراکی به کشورهای همسایه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما