سفارش کلی انواع برندهای تن ماهی

خرید مستقیم تن ماهی

کنسرو تن ماهی دارای یک مقدار بسیار کم جیوه می باشد که این مقدار برای بدن اصلا ضرر ندارد. این محصول برای بدن ما بسیار زیاد خوب و عالی می باشد و بهتر است در برنامه غذایی خود قرار دهید.این محصول ارزش غذایی بسیار زیادی را دارا می باشد این محصول یکی از بهترین و بامزه ترین کنسرو های موجود می باشد. کنسرو تن ماهی در روغن گیاهی دارای مزه خوب و عالی می باشد و بسیار ارگانیک است.و این روزها به دلیل همین خواص بیشترین فروش بازار را دارد و شما عزیزان اگر قصد خرید عمده و مستقیم تن ماهی از درب کارخانه را دارید باید با کارشناس ما تماس بگیرید و بهترین ها را با کمترین قیمت به صورت عمده از درب کارخانه خریداری کنید.

سفارش کلی انواع برندهای تن ماهی

قیمت تن ماهی امروز

این روزها بازار کنسرو تن ماهی و کلا بازار مواد غذایی بسیار نوسان داشته و مواد اولیه کارخانجات تولیدی غذاهای آماده مانند غذاهای کنسروی بسیار بالا رفته است و برترین برندهای بازار ایران افزایش قیمت شدیدی را تجربه کرده اند و در حال حاظر قیمت روغن٬قیمت درب قوطی کلیددار و قیمت ماهی هوور٬زرده یا مارلین افزایش بسیار شدیدی داشته و خیلی از کارخانجات به دلیل این افزایش بی رویه قیمت ها تولیدات خود را کم کرده اند و دیگر به فکر تولید عمده مثل روال سال های قبل نیست این روزها یک قوطی تن ماهی ۱۸۰گرمی با ماهی هوور در بازار با قیمت نزدیک به ۳۰هزار تومان به فروش می رسد و یک قوطی ماهی ۱۸۰ گرمی با ماهی زرده با میانگین قیمت نزدیک به ۲۰هزارتومان در بازار های بزرگ به فروش می رسد.

سفارش کلی انواع برندهای تن ماهی

سفارش کلی انواع برندهای تن ماهی

بیشترین خرید عمده در بازار ایران در این شرایط بیشتر بنکدارها٬مراکز پخش٬نمایندگی ها٬ارگان های دولتی و نظامی و انتظامی هستند که به صورت تناژ بالا و به صورت عمده و کلی انواع طعم های تن ماهی را در قوطی های ۱۲۰ و ۱۸۰ گرمی با درب کلیددار سفارش می دهند که عمدتا انواع تن ماهی در روغن های گیاهی و روغن زیتون را انتخاب می کنند چون هم خاصیت فراوانی دارد و هم اینکه به سیستم گوارش بدن کمک بهتری می کنند. اگر شما هم به دنبال خرید عمده برای بازارهای کوچک و بزرگ بازار هستید می توانید همین حالا با ما ارتباط بگیرید و انواع تن ماهی را به صورت عمده و به قیمت تولید خریداری کنید.برندهایی مانند اورگانا٬درج٬ناخدا و تحفه درحال حاظر بهترین های بازار هستند.

سفارش کلی انواع برندهای تن ماهی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما