درآمد فروش کنسرو سبزی سرخ کرده

خریدار کنسرو سبزی سرخ کرده ارزان قیمت

قورمه‌سبزی یک غذای اصیل ایرانی است که کمتر کسی پیدا می‌شود که آن را دوست نداشته باشد. این غذا جزو معدود غذاهایی است که با تغییرات بسیار اندکی از گذشته تا کنون طبخ می‌شود. برای تهیه یک قورمه‌سبزی جاافتاده و خوشمزه باید نکات زیادی را موردتوجه قرار دهید واگر فرصت این کار را ندارید می توانید کنسرو  سبزی سرخ کرده را خریداری کنید و از خوردن یک غذای آماده خوشمزه لذت ببرید ما امروز با تولید کنسرو سبزی سرخ کرده در کارخانجاتمان تولید قورمه سبزی را به بالاترین سطح فروش رساندیم یعنی تمام محصولاتمان را زیر قیمت کارخانه به فروش می رسانیم.

درآمد فروش کنسرو سبزی سرخ کرده

 

فروش کنسرو سبزی سرخ کرده درجه یک صادراتی

امروز قورمه‌سبزی از معدود غذاهایی است كه در همه جای ایران رواج دارد اما این غذا مانند زبان فارسی، در عین اصالت در هر منطقه لهجه خودش را دارد. در شمال ایران قورمه‌سبزی رامعمولا بدون حبوبات می‌پزند، یا این که شنبلیله را حذف می‌کنند. با لوبیاچیتی تهیه می‌كنند.در تهران لوبیای چیتی یا لوبیای قرمز استفاده می‌شود. در تبریز از لوبیای چشم بلبلی استفاده می‌شود و سبزی را سرخ نمی‌كنند و در خوزستان به قورمه‌سبزی رب گوجه‌فرنگی اضافه می‌كنند. درست مانند لهجه‌های متفاوت!همه این دلایل در ایران باعث شده انواع کنسرو سبزی سرخ کرده برای قورمه سبزی به یک کنسرو صادراتی تبدیل شود جوری که ما امروز تمام تولیدات خود را روی کنسرو سبزی سرخ کرده قرار داده ایم و این امر باعث شده فروش بالایی از صادرات محصولات با کیفیت مان داشته باشیم.

درآمد فروش کنسرو سبزی سرخ کرده

قیمت کنسرو سبزی سرخ شده در بازار ایران

از آن جایی که مشتریان سبزی بسته به نیازهای خود دارای سلایق گوناگونی هستند، نسبت به برخی برندها حساسیت خاصی از خود نشان می دهند و مقیدند که حتماً خرید خود را از برند خاصی تهیه کنند لذا، مدیران فروشگاه ها باید تا جایی که ممکن است همه برندهای سبزی را در معرض دید مصرف کنندگان قرار دهند. در همین راستا، از مهم ترین برندهای سبزی شرکت آوین کنسرو باید در معرض دید مشترین قرار دهند. ما تمام کنسروجات شرکت به خصوص کنسرو سبزی سرخ شده را به قیمت درب کارخانه به فروش می رسانیم و همین امر باعث شده که در تجارت کنسرو سبزی سرخ کرده در بازارهای داخلی و خارجی حرف اول را بزنیم.

درآمد فروش کنسرو سبزی سرخ کرده

مواد تشکیل دهنده کنسرو سبزی چیست؟

کنسرو سبزی سرخ شده امروز از تازه ترین سبزیجات بازار و صددرصد طبیعی تهیه می شود.برای نگهداری سبزی برای یک مدت طولانی، روش های مختلف استفاده می شود. یکی از گزینه های محبوب ترین کنسرو است. این نشان دهنده روش های مختلف از محصولات، با هدف نابودی میکروارگانیسم ها، است.که شما عزیزان برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت ها می توانید همین حالا با کارشناس فروش ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

درآمد فروش کنسرو سبزی سرخ کرده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما