خرید کنسرو نخود فرنگی دربازار ایران

فروش کنسرو نخود فرنگی ارزان،قیمت کنسرو نخود فرنگی با قیمت روز ایران،خرید اینترنتی کنسرو نخود فرنگی،مرکز پخش عمده کنسرو نخود فرنگی.

خرید کنسرو نخود فرنگی دربازار ایران

کنسرو نخود فرنگی و خواص آن

نخود فرنگی، گیاهی است که میوه آنها غلاف مانند است و دانه‌های گوشتی که ما آنها را بعنوان نخود می‌شناسیم در آن وجود دارد. نخود از محدود حبوباتی است که هم بصورت پخته و هم خام،‌جزء سبزیجات تازه محسوب می‌گردد. اگرچه، ‌تنها 5 درصد از نخود بصورت خام فروخته می‌شوند، باقی آنها یخ‌زده و یا کنسرو شده است. نخود یخ‌زده به این دلیل که طعم خود را حفظ کرده‌اند و سدیم کمتری دارند، ترجیح داده می‌شوند.

  • نصف فنجان نخودفرنگی پخته شده منبع خوب فیبر‌های غذایی است. حتماً می‌دانید که هر ماده‌ی غذایی سرشار از فیبر سپری در برابر سرطان کولون خواهد بود.
  • نخودفرنگی منبع خوب ویتامین K محسوب می‌شود. این ویتامین برای تولید پروتئین‌هایی که در انعقاد خون نقش دارند کمک می‌کند.
  • نخودفرنگی خام و پخته منبع خوب اسید فولیک یا همان فولات محسوب می شود. در واقع نصف فنجان نخودفرنگی حدود ۱۳ درصد نیاز روزانه ما به این ویتامین را تامین می کند.
  • منگنز مانند کوفاکتور چندین آنزیم عمل می‌کند که به تسریع فرایند‌های متابولیکی کمک می‌کنند.
  • فسفر بعد از کلسیم دومین ماده‌ی معدنی است که به صورت زیاد و فراوان در بدن وجود دارد.
  • نخودفرنگی یکی از منابع غذایی منیزیم محسوب می‌شود. این ماده‌ی معدنی در رشد استخوان‌ها و ساخت پروتئین‌ها، کنترل عملکرد آنزیم‌ها، انقباض عضلانی، سلامت دندان‌ها و عملکرد سیستم ایمنی بدن نقش دارد.
  • نخودفرنگی یکی از بهترین منبع جذب ویتامین A برای خانم‌هاست. این ویتامین در رشد استخوان‌ها و دندان‌ها نقش دارد و برای حفظ سلامت پوست و مقابله با عفونت‌ها لازم است.

خرید کنسرو نخود فرنگی دربازار ایران

طرز تهیه کنسرو نخود فرنگی

  • پوسته نخود فرنگی را شكافته و نخود فرنگی ها را دان كنید. سپس آن را بشویید. در شیشه‌های دهان گشاد مثل شیشه كشك یا سس، تا گردن شیشه نخود فرنگی بریزید.
  • در قابلمه ای شیشه ها را چیده و مقداری آب سرد در قابلمه بریزید. شیشه‌ها به صورت درباز باشد. روی حرارت بگذارید و از زمانی كه آب داخل قابلمه شروع به قل قل زدن كرد، نیم ساعت بگذارید بجوشد. در این حین آب داخل شیشه‌ها هم قل قل می‌زند. وقتی نخود فرنگی نرم شد اگر آب داخل شیشه‌ها كم شده بود از آب جوشیده سردشده لب شور، برای پر كردن شیشه استفاده كنید.
  • اكنون درب شیشه‌ها را ببندید و بگذارید 15 دقیقه دیگر نیز بجوشد. كنسرو نخود فرنگی آماده است. می توانید بعد از سرد شدن در یخچال نگهداری كنید.
  • بعد از مرحله پایانی پخت، شیشه ها را از قابلمه خارج نكنید بگذارید آب كاملاً سرد شود بعد شیشه‌ها را خارج كنید در غیر اینصورت شیشه‌ها بر اثر سرد و گرم شدن محیط ترك می‌خورد. با این روش می توانید نخود فرنگی را با حفظ خواص اصلی آن، ماهها در یخچال نگهداری كنید و در هنگام مصرف فقط كافی است درب شیشه را باز كنید بنابراین نیازی به نگهداری نخود فرنگی در فریزر و جوشانیدن هنگام مصرف نیست. در ضمن مزه بسیار دلپذیری دارد.

خرید کنسرو نخود فرنگی دربازار ایران

خرید کنسرو نخود فرنگی دربازار ایران

نخود فرنگی از زمان‌های قدیم مانند خیلی از سبزیجات برای پخت‌وپز به کار می‌رفت.این گیاه معمولاً در فصول سرد سال یعنی از شروع زمستان تا اوایل تابستان زراعت و کشت می‌شود.و سپس آن را به وسیله دستگاه های مجود در کارخانه به کنسرو نخود فرنگی تبدیل می کنند و یکی از پرفروش ترین کنسرو های موجود در بازار ایران است که در قوطی های 500تا1000گرمی بسته بندی می شود و با قیمت های مختلف به فروش می رسد ولی در فروشگاه اینترنتی ما این کنسرو با قیمت ارزان تر و مستقیم از درب کارخانه در اختیار شما قرار داده می شود فقط کافیست همین حالا تماس بگیرید و قیمت ها را مقایسه کنید.

خرید کنسرو نخود فرنگی دربازار ایران

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما