خرید عمده کنسرو نخود فرنگی ارزان

خرید عمده کنسرو نخود فرنگی ارزان و مناسب و با کیفیت امروز بسیار کم است اما ما این کنسرو خوشمزه و پرطرفدار را با قیمت مناسب و کیفیت عالی در اختیار شما قرار می دهیم.

خرید کنسرو نخود فرنگی

نخود فرنگی

اگر به دنبال یک منبع غذایی خوب برای جذب بیشتر فولات یا همان ویتامین B9 هستید که در ساخت تمام سلول‌های بدن و بخصوص گلبول‌های قرمز نقش دارد به سراغ نخودفرنگی بروید.نخودفرنگی حاوی پروتئین گیاهی است. جوشاندن و پختن نخودفرنگی باعث می‌شود که ارزش غذایی آن بالا رفته و هضم آن ساده‌تر شود. این نخودهای تر و تازه به همراه سبزیجات و مواد غذایی دیگری مانند حبوبات، مغزها، غلات و غیره تأمین‌کننده پروتئین بدن گیاه خواران خواهد بود.نصف فنجان نخودفرنگی پخته شده منبع خوب فیبرهای غذایی است. حتماً می‌دانید که هر ماده‌ی غذایی سرشار از فیبر سپری در برابر سرطان کولون خواهد بود. فیبرها باعث ایجاد احساس سیری می‌شوند و جلوی اشتهای زیاد را می‌گیرند. علاوه بر این با یبوست مقابله کرده و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و دیابت نوع 2 را نیز کاهش می‌دهند.

خرید کنسرو نخود فرنگی

خواص کنسرو نخود فرنگی

  • جوان سازی پوست صورت
  • درمان ریزش مو و موخوره
  • نخود فرنگی یا نخود سبز شاخص گلیسمی نسبتا کمی دارد و پس از مصرف قند خون را افزایش نمی دهد.
  • نخود فرنگی یکی از سبزیجات کم چرب با کالری پایین که به کاهش وزن و لاغری افراد کمک می کند.
  • مقادیر بالای فیبر موجود در نخود فرنگی باعث بهبود حرکات روده شده و به پیشگیری و درمان یبوست کمک می کند.

خرید کنسرو نخود فرنگی

خرید عمده کنسرو نخود فرنگی ارزان

نخود فرنگی 5000 سال است که جای خود را در رژیم غذایی مردم جهان باز کرده است همچنین نخود فرنگی یکی از سبزیجاتی است که به آسانی رشد می کنند و تاکنون جان بسیاری از مردم جهان را از گرسنگی نجات داده است وکانادا بزرگترین تولید کننده نخود فرنگی در جهان است و هند بزرگترین وارد کننده نخود فرنگی در جهان می باشد، نخود فرنگی یکی از غذا های محبوب در این کشور می باشد.در کشور ما ایران نیز طرفداران بیشماری دارد به همین دلیل امروز با قیمت فوق العاده مناسب در فروشگاه ما به فروش می رسد برای ثبت سفارش و گرفتن اطلاعات بیشتر از نحوه خرید می توانید با کارشناس ما تماس بگیرید.

کارشناس و مشاور فروش خانم زهرا یلمه

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما