خرید اینترنتی انواع کنسرو تن ماهی ارزان

فروش انواع کنسرو تن ماهی زیر قیمت بازار،خرید انواع کنسرو تن ماهی ارزان در بازار ایران،مرکز پخش انواع کنسرو تن ماهی در بازارهای داخلی و خارجی.

خرید اینترنتی انواع کنسرو تن ماهی ارزان

تن ماهی

مردم کنسرو ماهی را با نام «تن ماهی» می‌شناسند که عنوان نادرستی است زیرا کنسرو ماهی می‌تواند از انواع مختلف ماهی تهیه شود؛ مثلاً تا چند سال پیش کنسرو ماهی ساردین و کیلکا در بازار وجود داشت اما به دلیل اینکه از آن‌ها به اندازه کافی استقبال نشد، دیگر تولید نشدند. در کشور ما، کنسرو ماهی تن طرفداران زیادی دارد. «تن» نام یک نوع ماهی نیست بلکه نام گروهی وسیع از ماهی‌هاست.ماهی از آن گروه غذاهایی است که مصرف حداقل ۲ وعده آن در هفته توصیه می‌شود اما برخی خانواده‌ها به دلیل دردسرهایی که پاک کردن ماهی دارد یا طعم و بویی که می‌دهد چندان تمایل به مصرف آن ندارند. برخی افراد هم می‌خواهند از تفاوت ارزش غذایی ماهی تازه و کنسروی بدانند و اینکه آیا می‌توان کنسرو ماهی را جایگزین ماهی تازه کرد یا خیر؟ در ادامه‌ی این مطلب پاسخ برخی از سۆال‌های‌تان را خواهید دید.در ایران از ۴ نوع ماهی تن استفاده می‌شود؛ گیدر (زردباله)، ماکرل و «هَوور» (مسقطی، خطی، بندری و معمولی)، زرده و اسبک (بادبان ماهی) که  هوور و گیدر انواع مرغوب و گران تر و و زرده و اسبک انواع نامرغوب تر هستند. کنسرو ماهی تن به دلیل، طعم، مزه، رنگ، بو، کیفیت و ارزش تغذیه متفاوت، قیمت های متفاوتی دارد که متاسفانه تشخیص نوع ماهی تن با نگاه کردن، برای افراد غیرمتخصص ممکن نیست. کنسروهای تن گیدر و ماکرل گوشتی ترد، تکه‌ای و روشن با طعمی ملایم، هوور گوشتی پرخون و شکلاتی رنگ با طعمی گرم و گونه زرده و اسبک هم به دلیل رنگ تیره‌تر و مزه‌ای تلخ، کیفیت پایین و قیمت ارزان‌تری دارد. با مطالعه ترکیبات مندرج روی کنسروهای ماهی می‌توانید به نوع ماهی مورد استفاده پی ببرید. در تولید کنسرو ماهی نکته‌ای وجود دارد که مردم آن را نمی‌دانند و البته تقلب هم محسوب نمی‌شود؛ اینکه تولیدکنندگان فقط در انواع سفارشی کنسرو از انواع مرغوب ماهی تن استفاده می‌کنند و در بیشتر انواع کنسرو ماهی تن موجود در بازار، ماهی‌های تن ارزان‌تر استفاده می‌شوند اما با قیمت ماهی گیدر برای مصرف‌کننده تمام می‌شود.

خرید اینترنتی انواع کنسرو تن ماهی ارزان

معرفی انواع تن ماهی در ایران

  • بادبان‌ماهی نوعی ماهی از خانواده نیزه ‌ماهیان (Istiophorus  platypterus) است. این ماهی بدن کشیده و بسیار فشرده‌ای دارد و باله پشتی اول آن بزرگ و بادبان‌مانند است.
  • گیدر (Yellowfin Tuna) که نام علمی آن Thunnus albacares است و از خانواده Scombridae (تون ماهیان) می باشد. طول این گونه حداکثر می تواند به 195 سانت برسد. این ماهی  در سراسر  دریای عمان  دیده می شود. گیدر یا تون زردباله (Thunnus albacares)، مرغوب‌ترین گونه ماهی تُن است که در آب‌های نیمه‌سطحی مناطق گرمسیری و نیمه‌گرمسیری اقیانوس‌های سراسر جهان زندگی می‌کند. در جنوب ایران به آن جودر و گباب نیز گفته می‌شود و وسایل صید آن رشته‌قلاب‌های طویل و تور گردان پیاله‌ای است.این نوع ماهی دارای بدن بسیار بزرگ است. از مشخصه‌های آن باله‌ها و پره‌های زردرنگ آن‌ها در وسط و نزدیک دم آن‌هاست. خط آبی تیره بلندی از جلو تا نزدیک دم آن‌ها کشیده شده‌است.
  • هوور یا ویر (Longtail Tuna) که نام علمی آن Thunnus tonggol است و از خانواده Scombridae (تون ماهیان) می باشد. طول این گونه حداکثر می تواند به 130 سانت برسد. این ماهی که نام محلی اش گواب است در سراسر  دریای عمان و بخش شرقی خلیج فارس تا حوالی بندر لنگه دیده می شود و به دلیل مصارف خوراکی از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار است. رنگ قرمز تن استوایی و رنگ آبی تن معتدل. این نوع ماهی خیلی سریع شنا می‌کند و سرعت حرکت آن به ۷۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. بعضی از انواع تن خونگرم می‌باشند. برخلاف انواع دیگر ماهی که گوشت سفید دارند، ماهی تن گوشت صورتی یا قرمز دارد. از آنجا که ماهی تن بدون تیغ است و به راحتی فیله میشود و از سوی دیگر به خاطر طعم عالی اش در سرتاسر دنیا طرفداران بسیاری دارد.
  • هوور مسقطی (Skipjack Tuna) که نام علمی آن Katsowunos pelamis است و از خانواده Scombridae (تون ماهیان) می باشد. طول این گونه حداکثر می تواند به 100 سانت برسد. این ماهی که نام محلی اش صدا  است در سراسر  دریای عمان  دیده می شود.
  • ماکرل یا ماهی خال‌خالی یا اِسْقُمْری اطلس Atlantic mackerel   به یکی از انواع تون‌ماهیان گفته می‌شود. ماهی خال‌خالی شکم سپید و پشت سبزرنگ با نواره‌های آبی دارد و بومی شمال اقیانوس اطلس است.

  • بچه زرده (Frigate tuna) (در جنوب ایران تیبان نامیده میشود) زیرگونه‌ای از ماهی تون است که در آب‌های گرمسیری زندگی می‌کند.حداکثر طول چنگالی آن به حدود ۵۰ سانتی‌متر می‌رسد.
  •  زرده یا (Kawakawa) (در جنوب ایران  سهوده نامیده میشود) با نام علمی Euthynnus affinis  حداکثر اندازه بدن ۱۰۰ و به‌طور متوسط تا ۶۰ سانتی متر دارای بدن قوی و کشیده و دوکی شکل، فک‌ها دارای یک ردیف دندان تیز مخصوص تغذیه گوشتخواری و سقف دهان و تیغه ومر نیز دارای دندان‌هایی می‌باشند. رنگ بدن در پشت آبی تیره با نقش و خطوط پیچیده‌است و این نقش در فاصله‌ای تمام می‌شود که از آغاز قاعده باله اول پشتی تجاوز نمی‌نماید، پهلوها و شکم سفید نقره‌ای است چند لکه تیره مشخص بین قاعده باله سینه‌ای و قاعده باله شکمی دیده می‌شود که همیشه واضح نیست.

خرید اینترنتی انواع کنسرو تن ماهی ارزان

بهترین برند تن ماهی ایران کدام است؟

تن ماهی، غذایی آسان و خوشمزه است که تقریباً غذای محبوب و موردعلاقه‌ی اکثر خانواده‌های ایرانی نیز هست!به همین دلیل است که در هنگام خرید تن ماهی باید دقت کنیم  که به سراغ بهترین مارک تن ماهی برویم تا سلامتی‌مان در معرض خطر قرار نگیرد.در حال حاضر تعداد زیادی کارخانه تن ماهی در ایران تأسیس‌شده است. اما به هرکدام از آن‌ها نمی‌توان اعتماد کرد.این خیلی مهم است که شما از یکی از بهترین‌های برند تن ماهی، تن ماهی بخرید و از مزه‌ی واقعی و لذیذ آن لذت ببرید یا از یک برند نا معتبر تن ماهی خریده و طعم لاستیک و روغن بی‌کیفیت را باهم تجربه کنید.به همین دلیل ما به شما تن ماهی سیحون،درج و اورگانا را توصیه میکنیم فقط کافیست یکبار تن ماهی های ما را تست کنید و از خرید خود لذت ببرید.

خرید اینترنتی انواع کنسرو تن ماهی ارزان

خرید اینترنتی انواع کنسرو تن ماهی ارزان

فروشگاه اینترنتی یک راه ارتباطی بین شما و مشتریانتان است، در فروش آنلاین یک بازه زمانی وجود دارد و یکی از مزایای این نوع فروش این است که می توانید با چند کلیک تمام محصولات را در یک یا چند فروشگاه اینترنتی با هم مقایسه کنید و یک خرید فوق العاده را تجربه کنید.فقط کافیست با مراجعه به سایت فروشگاه ما و اطلاع پیدا کردن از لیست قیمت محصولات ما لذت واقعی خرید را تجربه کنید تن ماهی های سیحون،اورگانا و درج و………امروز پرفروش ترین محصولات در بازارهای داخلی و خارجی هستند.

خرید اینترنتی انواع کنسرو تن ماهی ارزان

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما