خرید انواع کنسرو تاپسی با قیمت مناسب

خواص کنسرو ماهی تاپسی

خانواده تن ماهیان دارای انواع مختلفی با درجه مرغوبیت متفاوت می‌باشند، اما همه آنها جزء دسته گوشت‌های روشن محسوب می‌شوند. این گروه ماهیان عبارتند از هوور، هوور مسقطی، زرده ، گیدر، قباد ژاپنی و شیرماهی كه در اقیانوس آرام و هند و همچنین در سراسر آب‌های خلیج فارس و دریای عمان یافت می‌شوند.بر اساس تحقیقات به‌عمل آمده، مصرف انواع ماهی حداقل 2 تا 3 بار در هفته توصیه می‌شود كه یكی از انتخاب‌های مناسب، در دسترس و خوش‌طعم، كنسرو ماهی تن می‌باشد. مصرف ماهی در كاهش بیماری قلبی، فشار خون و درد مفاصل و همچنین تنگی نفس بسیار مؤثر است و نیز باعث رشد در نوجوانان می‌شود. بنا به توصیه متخصصان مصرف ماهی تن به دلیل نمك آن برای افراد مبتلا به فشارخون و كودكان زیر 18 ماه مناسب نمی‌باشد. همچنین توصیه می‌شود برای پیشگیری از اضافه وزن از روغن محتوای كنسرو استفاده نشود.کنسرو ماهی تاپسی و فرآورده‌های وابسته را می‌توان به عنوان یكی از غنی‌ترین مواد غذایی نام برد، چرا كه دارای كالری بالا و نیز حاوی پروتئین با كیفیت بالا می‌باشد. همچنین کنسرو ماهی تاپسی میزان قابل توجهی از اسیدهای آمینه ضروری برای بدن را داراست كه قابل هضم برای تمامی افراد می‌باشد. عامل مهم‌تر میزان چربی و كلسترول پایین آن است. وجود اسید چرب امگا 3 یكی دیگر از ویژگی‌های مهم این نوع فرآورده به حساب می‌آید. از دیگر مواد مغذی این نوع ماهی می‌توان انواع ویتامین‌های محلول در آب و محلول در چربی و انواع مواد معدنی مانند سدیم، آهن، فسفر، سلنیوم، روی، منگنز و مس را نام برد.

خرید انواع کنسرو تاپسی با قیمت مناسب

خرید کنسرو ماهی تاپسی به قیمت کارخانه

یکی از کنسرو ماهی های موجود در بازار که فقط افراد خاصی آم را مصرف می کنند کنسرو ماهی تاپسی است که امروز در اوزان 120،180،240گرمی با ماهی هوور و گیدر درجه یک و به صورت لقمه ای امروز توسط متخصصین در قوطی هایی زیبا با درب شفاف و روکش دار بسته بندی می شود و با قیمت مناسب روانه بازار می شود.برای خرید کنسرو ماهی تاپسی به صورت مستقیم از درب کارخانه فقط کافیست با تماس بگیرید.

خرید انواع کنسرو تاپسی با قیمت مناسب

عرضه مستقیم کنسرو ماهی تاپسی

على‌رغم اين‌که اکثر کالاها و خدمات توسط فروشگاه‌ها به فروش مى‌رسند، خرده‌فروشى غيرفروشگاهى رشدى بيش از خرده‌فروشى فروشگاهى داشته است. خرده‌فروشى غيرفروشگاهى شامل بازاريابى مستقيم، فروش مستقيم و فروش اتوماتيک است.فروش اینترنتی یکی از انواع تجارت الکترونیکی می باشد که به خریداران امکان خرید مستقیم کالا و خدمات را از یک فروشنده در بستر اینترنت و با استفاده از یک مرورگر وب را می دهد.به راحتی می توانید از یک فروشگاه آنلاین به فروشگاه آنلاین دیگر، بروید، چرخی بزنید، قیمت ها را مقایسه کنید و جنس مورد نیاز خود را انتخاب کنید.  برای اینکار حتی می توانید از نرم افزار فروشگاه ساز آنلاین، یا سایر نرم افزارهای مربوطه که برای مقایسه قیمتها تولید شده اند هم استفاده کنید. معمولا فروشگاه های اینترنتی برای حفظ مشتری های خود، تخفیف های خوبی در شرایط و مناسبت ها در نظر می گیرند. با عضویت در خبرنامه های این فروشگاه ها می توانید از تخفیف های ویژه اطلاع پیدا کنید. پیاده سازی تمام این موارد با ساخت فروشگاه اینترنتی مورد پسند مشتریان بالقوه ارتباط مستقیم دارد.

خرید انواع کنسرو تاپسی با قیمت مناسب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما