خرید از فروشگاه کنسرو ماهی_بالاترین کیفیت

قبل از اینکه در مورد کنسرو ماهی و کیفیت بالای آن صحبت کنیم آیا می دانیدقیمت کنسرو تن ماهی در بازار چگونه محاسبه می شود؟آیا دوست دارید خوشمزه ترین و پرفروش ترین کنسرو تن ماهی را در بازار با قیمت مناسب خریداری کنید؟آیا از شیکه فروشگاهی ما اطلاع دارید؟با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

انواع کنسروهای ماهی تن در ایران

  • ماهی تن در آب نمک

محصولی است که علاوه بر دارابودن پروتئین با قابلیت جذب بالا و اسیدهای چرب امگا۳ فاقد روغن اضافه است . از این رو برای افردی که در برنامه غذایی روزانه خود باید چربی کمتری مصرف می کنند از جمله سالمندان ، بیماران با کلسترول خون بالا بیماران قلبی و کسانی که رژیم کاهش وزن دارند،محصول مناسبی محسوب می شود.

  • ماهی تن با فلفل طبیعی

فلفل قرمز،ادویه ای مفید است که قادر به بالا بردن توان ایمنی بدن است؛ از بیماری های قلبی جلوگیری می کند.حتی در مواردی در بیمارانی که از درد مفاصل شکایت دارند، نشانه هایی از بهبود درد پس از مصرف فلفل قرمز دیده شده است.اما به دلیل وجود فلفل قرمز مصرف آن به خانم های شیرده ،بیماران مبتلا به سردردهای میگرنی و کودکان توصیه نمی شود.

  • ماهی تن در روغن زیتون

روغن زیتون غنی از اسیدهای چرب مفید امگا ۶ است که در کنار اسیدهای چرب امگا ۳ در ماهی؛ همه اسیدهای چرب ضروری برای بدن را دارا است. مجموع این اسیدهای چرب باعث پیشگیری از بیماری های قلبی ،برخی از انواع سرطان ها و بهبود زخم معده می شود.تن ماهی در روغن زیتون یکی از سالم ترین غذاهایی است که به عنوان میان وعده برای کودکان به خصوص در زمان امتحانات و ورزشکارانی که نیاز به مصرف بالای پروتئین و انرژی دارند توصیه می شود.

  • ماهی تن در روغن

ماهی تن در روغن، سنتی ترین نوع تن ماهی است .برای تهیه این محصول ،عملیات کنسروسازی را روی ماهی تن انجام می دهند و به جز افزودنی های مجاز،طعم دهنده دیگری به آن اضافه نمی شود.درتهیه ماهی تن معمولی از روغن های معمولی مانند روغن آفتابگردان استفاده می شود.

انواع کنسروهای ماهی تن در ایران

ارزش غذايي ماهي تن

ماهي تون و فرآوردههاي وابسته را ميتوان به عنوان يكي از غنيترين مواد غذايي نام برد، چرا كه داراي كالري بالا و نيز حاوي پروتئين با كيفيت بالا ميباشد. همچنين ماهي تن ميزان قابل توجهي از اسيدهاي آمينه ضروري براي بدن را داراست كه قابل هضم براي تمامي افراد ميباشد.عامل مهمتر ميزان چربي و كلسترول پايين آن است. وجود اسيد چرب امگا-۳ يكي ديگر از ويژگي هاي مهم اين نوع فرآورده به حساب مي آيد،از ديگر مواد مغذي اين نوع ماهي ميت وان انواع ويتامين هاي محلول در آب و محلول در چربي و انواع مواد معدني مانند سديم، آهن، فسفر، سلنيوم، روي، منگنز و مس را نام برد.

توصيه هاي ميزان مصرف و خواص درماني:

مصرف ماهي در كاهش بيماري قلبي، فشار خون و درد مفاصل و همچنين تنگي نفس بسيار مؤثر است و نيز باعث رشد در نوجوانان ميشود.بنا به توصيه متخصصان مصرف تن ماهي به دليل نمك آن براي افراد مبتلا به فشارخون و كودكان زير ۱۸ ماه مناسب نمي باشد. همچنين توصيه مي شود براي پيشگيري از اضافه وزن از روغن محتواي كنسرو استفاده نشود.فید مثل روغن زیتون و گلزا استفاده شود و تا جایی که امکان دارد از ماهی تازه مصرف شود.

انواع کنسروهای ماهی تن در ایران

شبکه فروشگاهی ما یکی از پرفروش ترین شبکه های فروشگاهی ایران است که امروزه تمامی کنسروها را با تمام برند های معروف ایران به بازار عرضه می کند و در عرصه صادرات و واردات از پیشگامان این عرصه است برای گرفتن اطلاعات بیشتر در مورد شبکه فروشگاهی ما و همچنین اطلاع از نوع کنسروجات و محصولات ما می توانید با کارشناس فروش ما تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
کارشناس و مشاور فروش
راه های ارتباطی:
انواع کنسروهای ماهی تن در ایران شماره موبایل: ۰۹۱۳۰۵۷۳۸۳۱
انواع کنسروهای ماهی تن در ایران شماره تلفن ثابت:۰۳۸۳۴۲۳۴۶۷۹
انواع کنسروهای ماهی تن در ایران پست الکترونیکی: pltf1371@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما