توزیع کننده تن ماهی و لوبیا مرغوب

تضمین سلامت دستگاه گوارش با مصرف تن ماهی

در جوامع امروزی مشکلات گوارشی بسیار دیده می­شود که تغذیه نامناسب یکی از دلایل این مشکلات است  بنابراین عموم مردم دنبال غذای سالم با هضم آسان‌تر خواص درمانگری هستند که بتواند مشکلات گوارشی را کم نماید. مواد غذایی که هضم آسانی دارند و به‌سلامت دستگاه گوارش کمک می‌کنند زیرا سلامتی گوارش با سلامت اعضای دیگر بدن در ارتباط است. ماهی  با توجه به غنی بودن  از ویتامین‌ها، مواد معدنی، پروتئین و اسیدهای چرب امگا 3، انتخاب مناسبی برای یک وعده‌ی غذایی سبک، راحت الهضم و با خواص گوارش بسیار است که همه این‌ها  درنتیجه سلامت دستگاه گوارش را در پی دارد. در جمعیت‌هایی با میزان بالای مصرف ماهی، مانند ماهیگیر فنلاند و سوئد، میزان بروز و مرگ‌ومیر سرطان‌های گوارشی بسیار کاهش می‌یابد.تعادل نسبت اسید چرب امگا-6 به امگا-3  در بدن که نسبت 1: 1 است باعث بهبود سلامت روده است و می‌تواند باعث  کاهش التهاب و درنهایت منجر به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های التهابی شود که شامل بسیاری از بیماری‌های خود ایمنی مرتبط با سلامت روده ازجمله  IBS(سندرم روده تحریک‌پذیر) است.  ماهی یک منبع ایده آل از اسیدهای چرب است که اجزای مهم غشای سلولی هستند.
تحقیقات نشان می‌دهد که رژیم غذایی حاوی اسیدهای چرب امگا 3 به‌طور قابل‌توجهی باعث تغییر میکروبیوتاسیون روده می‌شود مصرف ماهی بدون در نظر گرفتن فیبر باعث افزایش ارگانیسم‌های مفید روده می‌شود که  ماهی قزل‌آلا یک گزینه عالی ازنظر ماهی آسان هضم و افزایش میزان میکروب‌های مفید روده گرفته می‌شود. داشتن بسیاری از انواع مختلف باکتری در روده مزایای سلامتی زیادی دارد زیرا آن‌ها نقش مهمی در هضم و سیستم ایمنی بدن ما دارند و حتی وزن ما را تنظیم می‌کنند.

توزیع کننده تن ماهی و لوبیا مرغوب

اسید آمینه موجود در تن ماهی و لوبیا

خوراک تن ماهی لوبیا و آماده‌سازی آن نیاز به دانستن فوت‌وفن‌های دارد. همه شما به‌خوبی می‌دانید که تن یکی از غذاهای محبوب به شمار می‌رود. اول به خاطر طعم و مزه بسیار خوب این کنسرو خوشمزه و دوم به دلیل آماده‌سازی سریع غذا با تن می‌توانیم بگویم طرفداران ویژه‌ای را این غذایی محبوب به سمت خود جذب کرده است.ماهی تن و فرآورده های وابسته ،به عنوان یکی از غنی ترین مواد غذایی نام برد،چرا که دارای كالري بالا و نیز حاوی پروتئین با کیفیت بالا بوده و میزان قابل توجهی از اسیدهای آمینه ضروری برای بدن را دارا ست که قابل هضم برای تمامی افراد می باشد .ماهی تن گونه ای ماهی است که پروتئین بالایی دارد.میزان پروتئین موجود در100 گرم ماهی تن بین 6/22 الی 2/26 گرم است.به علاوه ماهی تن حاوی مواد معدني، کلسیم ، فسفر ، منگنز، آهن ، سدیم ،  سلنیوم ، ویتامین A ( رتینول ) و ویتامین های B ( تیامین ، ریبوفلاوين، نياسين ) است.مهم تر از همه این که گوشت ماهی تن هم مانند گوشت بیشتر انواع ماهی ها ، سرشار از اسیدهای چرب امگا3 است که مصرف آن مشکلات پوستی والتهابات را کاهش می دهد و سرعت بهبود بیماران قلبی را بالا می برد.

توزیع کننده تن ماهی و لوبیا مرغوب

خرید تن ماهی و لوبیا از فروشنده اصلی

یکی دیگر از محصولات پرفروش شرکت آوین کنسرو کنسرو تن ماهی لوبیا است که ترکیب این دو در یک قاب بسیار خوشگل و خوشمزه است.شرکت آوین کنسرو با هدف تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب که بتواند مصرف کننده را راضی نگه دارد وارد بازار شده است. و انواع تن ماهی را در طعم های مختلف تولید می کند و محصول جدید تن ماهی بلوبیا را به شما سفارش می کنیم که یکبار تست کنید ضرر نمی کنید فقط کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

توزیع کننده تن ماهی و لوبیا مرغوب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما