بازار خرید کنسرو قارچ و لوبیا خوشمزه

تنظیم سطح کلسترول خون با کنسرو قارچ

‘قارچ خوراكی ‘ دارای درصد بسیار كمی چربی ، كالری و مقادیر مطلوبی از لیستین عامل پایین آورنده چربی خون است بنابراین برای رژیم های لاغری بسیار مفید است.قارچ ماده غذایی سالم،لذیذ و سرشار از پروتئین،انواع ویتامین‌ها،املاح و آنتی‌اكسیدان ها است كه با دارا بودن طعم،بو و بافت مطبوع در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد.قارچ ها از گیاهانی هستند كه به طور استثنایی كلروفیل ندارند و دارای مقدار سرشاری پروتئین هستند.پروتئین آنها از لحاظ مقدار نزدیك به گوشت است و در نتیجه قارچ ها از جمله سبزی های منحصر به فردی هستند كه به گوشت شباهت دارند.قارچ دارای ویتامین‌های C ، B2 ، B1 ، B12 ، B6 است كه برای محافظت از پوست چشـم،بافتـهای بدن،ماهیچه ها و سلامت بافت های بدن،درمان كم‌خونی و جلوگیری از بروز ضایعات در مغز و ستون فقرات بسیار مفید است.همچنین قارچ سرشار از یكی از انواع آنتی‌اكسیدان ‌ها یعنی ‘لنتیان ‘است كه خاصیت ضد سرطانی دارد.مصرف قارچ به علت این كه دیر هضم است برای سالمندان،زنان حامله و مادرانی كه بچه شیر می دهند.مناسب نیست كسانی كه مبتلا به اختلال كلیه هستند باید از مصرف زیاد قارچ به دلیل پروتئین بالای آن خودداری كنند.به طور کلی قارچ‌ها تهی از گلسترول هستند، اما آنها منبع خوبی از کیتین و بتا گلوکان هستند که می‌توانند سطح کلسترول خون را کاهش دهند. مطالعاتی که در سال ۲۰۱۲ در مجله قارچ‌های داروی منتشر شد، نشان داد؛ قارچ‌های صورتی صدف دار سبب کاهش کلسترول بدن همان LDL می‌شوند.
بازار خرید کنسرو قارچ و لوبیا خوشمزه

طرز تهیه کنسرو قارچ و لوبیا خانگی

بهتره همیشه یادمان باشد از غذاهای گیاهی هم علاوه بر غذاهای گوشتی استفاده کنیم چون هم سالم هستند و هم مفید علاوه بر این بسیاری از گیاهان هستند که میتوانند از نظر پروتئین با گوشت رقابت کنند. حبوبات جز مواد غذایی سرشار از پروتئین به حساب می آیند و لوبیا چیتی هم از این قاعده مستثنی نیست. غذاهای خیلی متنوع و خوشمزه ای رو میشود با لوبیا چیتی درست کرد که یکی از آنها همین خوراکی است که امروز طرز تهیه اش رو برایتان توضیح می دهیم امیدوارم درستش کنید و از طعم و مزه آن لذت ببرید.

  • ابتدا اشاره به این موضوع را مهم می دانم که به ازای هر نفر نصف پیمانه لوبیا در نظر بگیرید. برای تهیه خوراک لوبیا چیتی ابتدا حبوبات را تمیز می شویید و برای آنکه نفخ آن برود ۲ یا حداقل ۱ روز در کاسه ای از آب خیسش می کنید و در این مدت چندین بار آبش را عوض کنید.
  • سپس آب لوبیا را بریزید برود و قابلمه کوچکی را روی شعله اجاق قرار بدهید و یک قاشق روغن زیتون درون آن بریزید و پیازها را ریز نگینی کنید و داخل روغن تفت دهید سپس لوبیا را به پیاز اضافه کنید کمی تفت دهید وبمقدار کافی آب داخل قابلمه بریزید. (اگر خوراک را برای ۲نفر درست میکنید ۳لیوان آب بریزید)
  • سپس سیب زمینی و قارچ ها را خرد می کنیم و داخل خوراک لوبیا چیتی می ریزیم . زمانیکه دیدید مغز لوبیا پخته است کمی رب گوجه فرنگی داخل قابلمه بریزید،و زیر شعله را کم کنید تا کاملا جا بیفتد(زیر شعله را زمانی خاموش کنید که خوراک لوبیا نه شل باشد ونه سفت) سپس در آخرین لحظات قبل از خاموش کردن شعله هر مقداری که ذائقه شما می پسندد گلپر، نمک، فلفل به خوراک لوبیا چیتی اضافه کنید.
  • اگر تمایل داشته باشید میتوانید از عصاره قلم و یا گوشت و یا حتی مرغ نیز استفاده کنید تا خوراک مغذی تری داشته باشید. به این نکته دقت کنید که خوراک لوبیا چیتی پس از سرد شدن سفت تر میشود پس اگر دوست دارید سفت باشد کمی آبکی تر از روی شعله قابلمه را بر دارید.
  • این خوراک خوشمزه به عنوان یک غذای حاضری و سریع مورد استفاده قرار می گیرد و بعد از کنسرو تن ماهی محبوب ترین غذای کنسروی می باشد. اگر لیموی تازه در دسترس دارید حتما چند قطره از آب لیمو داخل خوراک خود بریزید.

بازار خرید کنسرو قارچ و لوبیا خوشمزه

فروشنده کنسرو قارچ و لوبیا درجه یک

کنسرو لوبیا با قارچ درجه یک را فقط می توانید در شرکت آوین کنسرو با بالاترین کیفیت تهیه کنید فقط کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید تا با کیفیت ترین محصولات را به شما عرضه کنیم تا از خوردن آن لذت ببرید.

بازار خرید کنسرو قارچ و لوبیا خوشمزه

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما