ارزان ترین مارک تن ماهی سیحون

فروش تن ماهی سیحون به قیمت تولید

خانواده تن ماهیان دارای انواع مختلفی با درجه مرغوبیت متفاوت می‌باشند، اما همه آنها جزء دسته گوشت‌های روشن محسوب می‌شوند. این گروه ماهیان عبارتند از هوور، هوور مسقطی، زرده ، گیدر، قباد ژاپنی و شیرماهی كه در اقیانوس آرام و هند و همچنین در سراسر آب‌های خلیج فارس و دریای عمان یافت می شوند.ماهی تن و فرآورده‌های وابسته را می‌توان به عنوان یكی از غنی ترین مواد غذایی نام برد، چرا كه دارای كالری بالا و نیز حاوی پروتئین با كیفیت بالا می باشد. همچنین ماهی تن میزان قابل توجهی از اسیدهای آمینه ضروری برای بدن را داراست كه قابل هضم برای تمامی افراد می باشد. عامل مهم تر میزان چربی و كلسترول پایین آن است. وجود اسید چرب امگا-3 یكی دیگر از ویژگی های مهم این نوع فرآورده به حساب می‌آید. از دیگر مواد مغذی این نوع ماهی می توان انواع ویتامین های محلول در آب و محلول در چربی و انواع مواد معدنی مانند سدیم، آهن، فسفر، سلنیوم، روی، منگنز و مس را نام برد.که امروز ما برای شما بهترین تن ماهی یعنی تن ماهی سیحون را تولید و با بهترسین کیفیت و کمترین قیمت یعنی به قیمت درب کارخانه در اختیار شما قرار می دهیم فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

ارزان ترین مارک تن ماهی سیحون

معتبرترین توزیع کننده تن ماهی سیحون در ایران

فروشگاه اینترنتی آوین کنسرو یکی از بزرگترین و پرفروش ترین فروشگاه های عرضه کننده انواع کنسروجات به خصوص تن ماهی سیحون در ایران است.ناظران سازمان دامپزشکی بر کیفیت صید، کمیت، بهداشت و حمل‌ونقل آن و در مرحله کنسرو کردن کارشناسان بهداشت نظارت دارند. در کنار تمام این‌ها کارشناسان فنی و بهداشتی در واحدهای تولیدی حضور دارند و بر مقررات و استانداردهایی که برای کارخانه‌ها تعیین‌شده و باید رعایت شوند، نظارت می‌کنند. البته نباید مسئولیت خود تولیدکنندگان را نیز فراموش کرد. این افراد موظف هستند مراحل پخت را بر اساس پروتکلی که در اختیار دارند، انجام داده و در مراحل گوناگون نمونه‌برداری‌های لازم را اجرا کنند.به همین دلیل توصیه میکنیم اگر به دنبال تن ماهی با کیفیت و قیمت مناسب هستید همین حالا تن ماهی سیحون را انتخاب کنید چون یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای بازار است.به هر حال گاهی پیش می‌آید ماهی تازه در اختیارمان نباشد در این شرایط می‌توانیم از سایر فراورده‌های ماهی که ماندگاری بالاتری دارند مثل کنسرو یا ماهی منجمد استفاده کنیم. از سوی دیگر، تمام محصولات شیلاتی را نمی‌توان به صورت تازه در اختیار مردم در اقصی نقاط کشور قرار داد. مثلاً تن ماهی‌ها گروهی از آبزیان هستند که ارزش غذایی قابل‌توجهی دارند و میزان زیادی از صید آبزیان را در آب‌های جنوب، هرمزگان و بوشهر تشکیل می‌دهند.

ارزان ترین مارک تن ماهی سیحون

 

تولید کننده تن ماهی سیحون در اصفهان

خط تولید کنسرو تن ماهی به عنوان نماد خطوط تولید کنسرویجات و یکی از پربازده‌ترین انواع خط تولید صنایع‌غذایی شناخته می‌شود. در فرآیند تولید کنسرو تن ماهی علاوه بر تهیه محصول اصلی (تن ماهی)، ضایعات حاصل از تولید را می‌توان به عنوان پودر ماهی در بازار عرضه کرد، و به همین دلیل، کنسرو تن ماهی دارای بیشترین حاشیه سود در بین محصولات کنسروی در ایران می‌باشد.هزینه‌ راه‌اندازی خط تولید کنسرو تن‌ماهی با تعداد و نوع ماشین‌آلات به کار‌گرفته شده در خط و همچین ظرفیت تولید، در ارتباط مستقیم است. ظرفیت خط تولید کنسرو تن‌ماهی بر مبنای تعداد قوطی بسته‌بندی‌شده در یک شیفت کاری محاسبه می‌شود. انواع خطوط تولید کنسرو تن ماهی قابل تنظیم برای ظرفیت حداقلی کارگاهی تا حداکثری شامل کارخانه‌هایی با چندین خط می‌باشند.که امروز شهر اصفهان هم پیشرو این شده است که تن ماهی سیحون را با کیفیت بالا به بازار عرضه کند.

ارزان ترین مارک تن ماهی سیحون

تخفیف چنددرصدی تن ماهی سیحون

فروشگاه اینترنتی ما یکی از فروشگاه های بزرگ ایران است که در صورت خرید بالای شما درصد تخفیفات خوبی به شما خواهد داد فقط کافیست یک خرید عمده با تناژ بالا داشته باشید.یکسانی ارزش غذایی کنسرو ماهی در مقایسه با ماهی تازه به شرایطی که ماهی در آن منجمد و بعد فراوری شده است، بستگی دارد. اگر ماهی تازه به سرعت منجمد و در فراوری نکته‌های بهداشتی رعایت شود و شرایط و زمان پخت ماهی تازه طبق اصول پروتکل موجود باشد، تفاوت چندانی بین ارزش غذایی ماهی تازه و ماهی کنسروی وجود ندارد.ماهی از آن گروه غذاهایی است که مصرف حداقل 2 وعده آن در هفته توصیه می‌شود اما برخی خانواده‌ها به دلیل دردسرهایی که پاک کردن ماهی دارد یا طعم و بویی که می‌دهد چندان تمایل به مصرف آن ندارند. برخی افراد هم می‌خواهند از تفاوت ارزش غذایی ماهی تازه و کنسروی بدانند و اینکه آیا می‌توان کنسرو ماهی را جایگزین ماهی تازه کرد یا خیر؟ در ادامه‌ی این مطلب پاسخ برخی از سۆال‌های‌تان را خواهید دید.

ارزان ترین مارک تن ماهی سیحون

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما