آخرین قیمت تن ماهی ناگیان180گرمی خوشمزه

بهبود کارکرد شناختی مغز با خوردن تن ماهی

آنچه که می خورید می تواند مستقیما بر روی سلامت شما تاثیر بگذارد. در سال های اخیر این واقعیت پر رنگ تر شده است. تحقیقات نشان داده اند که رژیم غذایی در سلامت مغز بسیار تاثیر گذار است.ماهی تن دارای مقدار زیادی مواد مغذی است که به طور مستقیم با سلامت مغز مرتبط هستند. به عنوان مثال نیاسین که با کاهش خطر ابتلا به آلزایمر و کاهش قدرت شناختی مرتبط با سن ارتباط دارد در این ماهی به وفور یافت می شود. تن ماهی همچنین دارای اسیدهای چرب امگا ۳ است که می تواند عملکرد شناختی را افزایش داده و از بیماری های روانی مانند افسردگی جلوگیری کند.به همین دلیل پزشکان روی خوردن دو وعده تن ماهی 300گرمی در هفته تاکید می کنند.

آخرین قیمت تن ماهی ناگیان180گرمی خوشمزه

ماندگاری بالا تن ماهی ناگیان

تن ماهی همانند سایر محصولات غذایی تنوع بالایی داشته و معمولاً مصرف‌کنندگان ایرانی در انتخاب این محصول مشابه سایر محصولات غذایی، به اولین نکته‌ای که توجه می‌کنند،طعم و مزه است؛ اما آیا این ویژگی حرف اول را در انتخاب وخرید عاقلانه می‌زند؟ قطعاً این‌گونه نیست و به گفته متخصصین تغذیه توجه به سلامت غذایی محصولات و حفظ ارزش غذایی آنها مهمترین نکته‌ای است که باید توسط مصرف کننده مورد توجه قرار بگیرد؛ حال این پرسش مطرح می‌شود که از چه طریق می‌توان کالای غذایی با کیفیت را از محصولی بی کیفیت تشخیص داد؟ بسیار واضح است که تن ماهی ناگیان یک تن ماهی با کیفیت بالا است که علامت سیب سلامت و تمام تاییده های وزارت بهداشت را دارا می باشد و تاریخ مصرف بالایی هم دارد.

آخرین قیمت تن ماهی ناگیان180گرمی خوشمزه

بازار تن ماهی 180گرمی ناگیان در کشور

امروزه کنسروها مشکلات بسیاری از افراد و بانوان شاغلی که زمانی برای پخت و پز ندارند را حل کرده است. وجود انواع کنسروها با طعم های مختلف مانند دودی،شویدی،فلفلی،ساده موجب ایجاد تنوع در سبد غذایی خانواده شده است. کنسروها همچنین قیمت پایین‌تری از سایر مواد غذایی دارند. حمل آن‌ها راحت است، دور ریز زباله پایینی دارند، یکی از هدف‌های اصلی کنسروها رساندن مواد غذایی سالم در طولانی مدت است. همچنین یکی دیگر از فواید کنسروها دسترسی به تمام مواد غذایی در تمام فصول است.و تن ماهی ناگیان 180گرمی در بسته بندی زیبا در مراکز پخش و نمایندگی های شرکت آوین کنسرو با قیمت مناسب به فروش می رسد.

آخرین قیمت تن ماهی ناگیان180گرمی خوشمزه

آخرین قیمت تن ماهی ناگیان180گرمی خوشمزه

قیمت تن ماهی فوق العاده نوسان دارد و اون هم به خاطر تحریم بودن ایران است و امروز ماهی با افزایش دو برابری قیمت و حتی قوطی کنسرو با افزایش فوق العاده شدیدی روبه رو است از این رو برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت های روز بازار تن ماهی ناگیان با کارشناس و مشاور فروش ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

آخرین قیمت تن ماهی ناگیان180گرمی خوشمزه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما
تماس با ما